Adventor CRM ®

Adventor CRM ® er resultatet av mange år med frustrasjon over eksisterende løsninger. CRM markedet har blitt komplekst og for mange små og mellomstore bedrifter blir det for omfattende og …

 

Adventor CRM ® er resultatet av mange år med frustrasjon over eksisterende løsninger. CRM markedet har blitt komplekst og for mange små og mellomstore bedrifter blir det for omfattende og krevende å få en nytteverdi ut av verktøyene som man betaler dyrt for.

«Igjennom de siste 15 årene har jeg merket at stadig flere bedrifter nevner at de har forsøkt, ikke lykkes med, eller har en løsning, men er misfornøyd. Nye aktører dukker opp med jevne mellomrom, men alle gjør alt «likt». Tilbyderne tilbyr trailere og lastebiler der kunden ønsker en liten varebil», sier Heimen.

«Småbedrifter er annerledes» hevder Frode, som påpeker at alle de ansatte gjerne har flere roller, og trenger å vite om hva de andre gjør i større grad enn ansatte i store bedrifter og konsern gjør. Derfor må selgere vite hva support gjør og all informasjon må være like tilgjengelig. Adventor skal utvikle et sett med nyttige verktøy som i første omgang har en universell nytteverdi og som er så enkelt at man kan komme i gang selv på få minutter.

Adventor CRM har noen ess i ermet som de mener de kommer til å skille dem fra de store aktørene. Dette er bakgrunnen for at selskapet har fått drahjelp fra Innovasjon Norge og fått med eksterne investorer også. I stedet for å tenke at løsningen skal fungere like godt på web og på mobil, velger Adventor å se på fordelene i de forskjellige verktøyene slik at man får utnyttet mobilen på best mulig måte når man er på farten. «Vi inkluderer også våre kunders kunder i løsningen slik at man får en unik kontaktportal inn til sin leverandør» forteller Frode.

«Vi skal alltid forsøke å utvikle allsidige og nyttige verktøy, gode integrasjoner og løsninger som gjør arbeidsdagen enklere og sluttkundene mer fornøyd. Adventor AS får aldri et ferdig produkt, og vil alltid være i utvikling og i stadig forbedring»

Når vil dere være klar for markedet?

«Ting tar tid, vi er i gang med pilotkunder og har gått tidlig ut for å hente inn tilbakemeldinger fra kunder. Det gjenstår fortsatt en del utvikling og vi ser for oss at vi i løpet av Q2 2018 skal kunne begynne å ta betalt for tjenestene, som for øvrig er skybaserte løsninger», kan den ivrige grunderen konstatere.

Inkubatorbedrifter

Del artikkelen: