ProtoMore Etablert Næringsliv

Fremtidens løsninger Fremtidens produkter og tjenester skapes i dag. De skapes ikke med tilfeldighet og flaks, men med forskning, utvikling, kundefokus, bedriftssamarbeid, og strategisk fokus på nye forretningsmodeller. Trendene indikerer …

Sjur Vindal

Forretningsutvikler
Tel: +47 90538436

Heidi Nakken

Kommunikasjonsansvarlig /
Leder innovasjonslab
Tel: +47 918 54 021

Carl Christian Sole Semb

Verksmester
ProtoMore innovasjonslab
Tel: +47 975 24 353

   

Fremtidens løsninger

Fremtidens produkter og tjenester skapes i dag. De skapes ikke med tilfeldighet og flaks, men med forskning, utvikling, kundefokus, bedriftssamarbeid, og strategisk fokus på nye forretningsmodeller. Trendene indikerer at vi står overfor en industriell revolusjon som man kan velge om man vil være en aktiv deltaker i eller vente å se – valget er ditt. Protomore er plassen hvor du kan finne ut hva dette vil bety for din bedrift.

Å tenke utradisjonelt

På vei inn i en ny virkelighet, trenger vi å lete etter andre måter å tjene penger på enn vi har gjort så langt. Dette kan vi finne ved å jobbe med bla forretningsmodeller og nye muligheter som digitalisering vil gi, og kanskje finne at vi skal fokusere mer på tjenester enn på produkter? Vi finner kanskje at det finnes kunder der vi ikke hadde tenkt, og at vi kan følge dem lengre enn før.

Raskere til markedet

Protomore har utviklet en egen metodikk basert bla på Design thinking og rapid prototyping for hjelpe bedriftene med å komme raskere i mål med sine innovasjoner. Med denne metodikken utfordrer vi bedriftene til å tenke nytt enten det gjelder nye produkter og tjenester eller finne hva bedriftens strategi skal inneholde. Vi tilbyr workshops hvor vi jobber med kunden på å utvikle nye, unike løsninger ved bruk av bla rapid prototyping. I tillegg til å dra nytte av vår egen prototypelab har vi tilgang til et bredt nettverk av bedrifter og kompetansepersoner som kan bidra inn i våre workshops.

Hva trenger din bedrift?

Alle bedrifter blir utfordret på å tenke nytt, enten man skal inn i nye markeder eller skal jobbe med eksisterende kunder. Spørsmålet er, hvordan tenker din bedrift nytt? Hva er det din bedrift trenger for å bli en vinner i kampen om kundene?

Del artikkelen: