Generasjon Z, født mellom 1997 og 2012, er digitalt innfødte og setter standarden for hva vi forventer som forbrukere, medarbeidere og ledere. Generasjon Z former både fremtidens marked og arbeidsliv.
Hvordan møter du og din bedrift deres forventninger?
De er ikke bare digitale eksperter, men setter også standarden for hva som forventes av bedrifter i dag. For å lykkes må du forstå deres verdier, preferanser og hvordan de navigerer i en stadig mer digital verden. Det handler om å tilpasse seg en ny virkelighet - før konkurrentene gjør det.
Anniken Vorpenes, Lead Consultant i Twoday, har solid erfaring innen digital markedsføring og en brennende interesse for vekststrategier. Med innsikt i Gen Zs unike perspektiver hjelper hun bedrifter med å være i forkant av den digitale utviklingen.
Kl. 08.30 - 09.00 Frokost
Kl. 09.00 - 09.45 Foredrag
Kl. 09.45 - 10:00 Spørsmål og diskusjon
Velkommen til ProtoMorgen!