Innovasjonsprosesser krever innsikt og kunnskap om brukeren din. I denne gründerfrokosten stiller vi sterkt med eget team fra ProtoMore hvor vi setter kunden i fokus og setter deg inn i ProtoMore sitt metodeverk!
Teamet skal fokusere på den første fasen i design thinking: empatisering. Her handler det om å virkelig forstå, kjenne på andres følelser og opplevelser for å finne kundens behov, frustrasjoner, problemer og motivasjoner. Ved å empatisere får man dyp forståelser av kunden eller brukeren og avdekker ofte behov som er skjulte. Dette er avgjørende for å utvikle nyskapende produkter og tjenester. Vi kommer til å dele teknikker, gode caser og erfaringer.
Vi serverer enkel frokost og kaffe.
Innlegget vil vises live på Facebooksiden til ProtoMore. Link til sendingen kommer her.
Gründerfrokost er et tilbud fra hoppid.no og ProtoMore.
Velkommen til gründerfrokost!
Innlegget vil vises live på Facebooksiden til ProtoMore. Link til sendingen kommer her.
Gründerfrokost er et tilbud fra hoppid.no og ProtoMore.
Velkommen til gründerfrokost!