Dato:
29
November
2024
Tidspunkt:
8:30

ProtoMorgen: Kundeinnsikt - Hvorfor er det så viktig?


Kundeinnsikt er avgjørende for enhver bedrift som ønsker å lykkes og vokse
i et konkurransepreget marked.

Med god forståelse av kundene dine kan du utvikle produkter eller tjenester som møter
kundenes faktiske behov, noe som fører til mer relevante løsninger som skaper verdi for både kunder og for selskapet.

Hvordan jobber vi med det her på ProtoMore? Og hvorfor er det så viktig? Dette skal prosess-leder Ragna Bjerkeset og forretningsutvikler Birnir Egilsson fortelle oss mer under frokostseminar fredag 29. november. Her vil du lære om metoder som fungerer og innblikk i praktiske eksempler. Velkommen til ProtoMorgen!

Prosessleder Ragna Bjerkeset                                                         Forretningsutvikler Birnir Egilsson

Program:


Kl. 08.30 - 09.00
Frokost                                      
Kl. 09.00 - 09.45 Foredrag 
Kl. 09.45 - 10:00 Spørsmål og diskusjon

ProtoMorgen er et tilbud fra hoppid.no og ProtoMore Kunnskapspark.  
Arrangementet er gratis og åpent for alle.

Relevante tjenester

No items found.

Kontakt:

Maria Bakke Roaldset

Maria Bakke Roaldset

Community Manager
483 35 652maria@protomore.noLinkedIn-profil
Astrid Kirkaune

Astrid Kirkaune

Prosjektleder - Hoppid.no kontakt
450 00 289astrid@protomore.noLinkedIn-profil

Relaterte nyheter

No items found.

Relaterte arrangementer

No items found.

Få nyheter fra ProtoMore

Tusen takk for at du meldte deg på vårt nyhetsbrev!
Beklager. Noe gikk galt ved innsendelsen. Vennligst prøv igjen.